2010-11-18


Tired Out

Nu tycker jag bara att det här projektet känns jävligt ovärt. Jag orkar inte ta någon bild för tillfället. Har fortfarande ständig huvudvärk, och känner verkligen inte att det är värt alls att ta en bild om dagen, bara för att ta den. Vill hellre känna energin och viljan att ta en bild. Vill liksom se det som en vilja istället för ett måste. Så tyvärr slutar projektet redan här.. :)
Det kan ju börja om på nytt någon gång i framtiden, eller något liknande. Men för nu så är det här projektet avslutat! Så från och med nu blir det foton på "vanliga" bloggen istället. Den här bloggen kommer att ligga kvar ett tag, sedan kommer jag att publicera alla bilderna på dwahlgren.blogg.se istället!
Och om ni inte har kollat in Max bidrag kan ni hitta de här: maxel.blogg.se/projectyear

Canon EOS 5Dmk2 + 24-105/4.0L


Kommentarer

Innan du kommenterar:
Alla mina bilder tas med min Canon EOS 5D mark II, om inte annat anges.
Bilderna redigerar jag i Photoshop CS 5.
Jag följer inte din blogg för att du frågar.

Anonyma kommentarer tas bort - positiva som negativa.
Vill du att din kommentar ska publiceras?
Skriv in namn, mail, och gärna URL.

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback

Sök


RSS 2.0