2010-11-14


#28

Börjar nästan tappa orken till det här projektet, fast jag lärt mig och fortsätter lära mig mycket. Vissa dagar är bra, vissa dåliga. Ibland är man full av kreativitet, ibland är man bara trött och orkar inget. Jag tycker det känns dumt att ta en bild bara för att man ska ladda upp en bild dagligen. Har ju haft dagar då jag tagit fotorundor eller tagit någon klok bild, men ibland är det svårt att orka. Vill ju hellre ta flera bilder och ladda upp den som blev bäst, men så är det inte nu. Får se om det vänder!

Canon EOS 5Dmk2 + 24-105/4.0L

Kommentarer

När du ändå är igång med project 365 så tycker jah att det skulle vara kul om du tog en bild på dig själv varje dag i ett år, sen göra en film

2010-11-14 @ 23:40:12

Pamela skriver:

hah, då förstår du varför jag slutade efter ett tag. det blev för jobbig, hade inte tid varje dag och inge inspiration varje dag heller. haha.

2010-11-15 @ 23:41:44

Innan du kommenterar:
Alla mina bilder tas med min Canon EOS 5D mark II, om inte annat anges.
Bilderna redigerar jag i Photoshop CS 5.
Jag följer inte din blogg för att du frågar.

Anonyma kommentarer tas bort - positiva som negativa.
Vill du att din kommentar ska publiceras?
Skriv in namn, mail, och gärna URL.

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback

Sök


RSS 2.0